Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 10:38:20 +0300

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00235 
aadressile (asub mitmel aadressil) (Veetorustik, Kanalisatsiooni torustik, 
Sademe vee kanalisatsioon, Teed, Tänavavalgustuse mastid, Maakaabel, 
Hüdrant, Hüdrant, Hüdrant, kiosk, Kivihoone, Kuur, Promenaad, Teaduse tn 2b 
laudtee, Teed, Laudtee mõisapargis, Mõisapargi teed ja plats, Teaduse tn 1a 
laudtee , parklad Teaduse tn 1 + Teaduse tn 3a, Parkla – COOP-i ees, 
Uus-Saku tn 1a parkla + Uus-Saku ja Pargi tänavat ühendav tee, Kirsside 
plats – Teaduse tn 1 , Mänguväljakud) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punktile 
1, § 70 lõikele 3 ja § 99 lõikele 3 esitame ehitusloa eelnõu 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27027156>  (menetlus nr: 
411521), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister